vilken miss

här sitter jag
vaknade lika tidigt som vanligt idag med
men för nån dag sen så märkte jag att jag inte alls sett dom sista avsnitten av how i met your mother
jag hade bara sett till avsnitt 22 och det finns ju 24 avsnitt xD
därför har jag inte kunnat se det nyaste avsnittet
men nu så!
nu har jag dom sista av säsong fyra
så nu ska jag göra frukost & se hur det slutar & början på femte :D

idag är det för övrigt dagen då jag ska ha klasser på dansstudion
jag ska iofs inte vara själv, det blir jag & josefin som ska ha hand om dom små barnen :P
så jag kommer vara på dansstudion från tre till åtta ungefär
vi ska ha följande klasser
barndans 5-6 år
showjazz 7-9 år
disco 10-13
showjazz 10-13

wish me luck.

poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0