bilder!

här kommer lite bilder på flytten, skolan & elevhemmet.


rickard kör till kristinehamn!


mamma i baksätet!


vatten :D 


framme på skolan! på parkeringen på baksidan. 


vi har lastat ut massa saker ur vagnen! 


skolan! KSP.


rickard släpar grejer upp till mitt rum. 


mitt fönster! 


solnedgång! från victorias fönster :)


victoria & annika! 


uppehållsrummet!


hallen & korridoren! 


köket!


massa kylskåp & frys. 


jag, maja & pernilla gick en sväng ner till stan!


rätt mysig stad ändå. i alla fall när solen sken :P


här har vi "stan" på stan. det finns lindex, kappahl, apotek, gym, cafe, frisör.


kyrka


soligt var det. 




handfat. woho!


en trött linda efter sina första dansklasser. 


ett rörigt rum ;D 


min säng, sockor som mamma gjort & en fotölj =)


mitt fönster. igen.


min datorhörna!


mitt schema!


min utsikt från mitt rum.


korridoren!


min dörr!


ja, här bor jag nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0