dancesexandthecity

efter vi hade haft jazz så dansade vi med anna & hade internationella folkdanser.
det lät ju lite lurigt tyckte vi. men när vi började så var det riktigt kul! 
det vi började med var någon gammal dans från sverige & dalarna. :P
ingen aning om vad någon hette men kul som fan var det. 
sen var det danser från usa, ryssland, israel, sverige & turkiet.
det var något nytt kan man säga! jag gillade det.
blir mer sånt imorron! jazz också. 

nu eftersom det regnar så blev rundvandringen i stan inställd. så nu sitter vi ett par tjejer i andra uppehållsrummet och tittar på sex and the city som jag hade med mig hit. maja hade inte sett på satc så då började vi se första avsnittet just nu.
kl fem ska vi samlas & äta tillsammans med alla från elevhemmet.
vi ska vara nere i matsalen eftersom vädret inte är så bra.

runt sex-sju skulle rickard & jessica titta förbi. dom kommer från halland. de ska lämna lite saker från säter & så ska de kika lite på mitt rum :) jessica har ju inte varit här innan. 

poffffod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0