lie

jag ljög, vi dansar inte alls till black eyed peas.. inte kan jag stava till deras namn heller tydligen.
jag kom på det när jag lagt mig igår.
låter heter ju if we ever meet again & det är med timbaland. :P
lite skillnad kanske. 

den har vi i alla fall nyss dansat till. vi har jazzat klart för idag.
vi gjorde allt som vi gjorde på provet idag med.
så man kände igen mycket!
det var riktigt kul, speciellt första låten, en snabb dans till rock around the clock!
då får man skutta av sig lite & bli varm. 
sen gjorde vi fotövningar, kombinationen & diagonaler.
det var kul fram tills diagonalerna, för där gick det inge vidare :P
men det är bara att köra på & göra om imorron. 

nu ska vi om internationella folkdanser om tjugo minuter! woho. 

POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0