nytt

idag blev jag 1090 kr fattigare
lite hår fattigare & lite slingor rikare.
jag har inte bestämt mig om jag gillart än.
det var så klart fint när jag kom därifrån.
sen gick jag på spinning & blev svettig som en gris.
då fick jag lov att blöta ner håret.
så nu står det åt alla håll.
det verkar lite svårt att få snyggt.
men det får vi se imorron när jag orkar göra nåt åt det.
färgen blev bra iaf (: 

spinning var fett najs iaf.
skönt att få svettas ordentligt ;D 
men mina vader var som två klumpar efteråt.
jag hade ju träningsvärk där innan, så det gjorde lite ont.
men nu har jag stretchat ut dom så det ska väl vara lugnt :D
jag tror iaf att det kommer kännas imorron.
det var inte igår jag var på sånt!
men najs vare, få se om jag hinner med nå mer sånt!

nu försvann alex till jobbet för en stund sen.
jag hade totalt glömt att hon tagit en tjejs pass inatt.
men jag är ändå trött som attan så jag lär väl däcka snart i hennes säng!

imorron blir det en till sväng till säter! 
sen ska jag förhoppningsvis träffa suzzie :) 

poFFnatti.


(bild på håret kommer, orka tanka ur kameran nu.. nej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0