remember

här med konstaterar jag, Linda, att det är bättre att platta håret på kvällen innan man lägger sig än att göra det på morgonen! för när jag tänker att jag ska hinna göra det på morgonen så gör jag inte det oftast. då slutar det med att jag får cykla som en tok till jobbet för att hinna dit & se helt tuffsig & inte alls klok ut i håret :P
mycket bättre att platta på kvällen, då brukar man ju inte ha så bråttom nånstans.
men idag så har jag haft en väldigt bra dag!
bra morgon, med gym & lite grejer. lugn & skön dag på jobbet!
en sväng till rickard efter jobbet, coco thai käk & lite städning på kvällskvisten.
nu sitter jag i soffan å softar. ska väl försöka dra mig i säng snart.
jag tror jag börjar rätt tidigt imorron. ^^

jag konstaterade en sak till på jobbet idag.
att jag nog ska unna mig en tur hos frisören innan jag flyttar.
innan man blir en fattig student.
tänkte klippa och färga, jag har inte så fin utväxt just nu :P

idag har det som sagt varit lugnt på jobbet.
inte så himla mycket kunder, men ändå inte helt dött.
det har gått väldigt bra!
när man står där & filurar så kommer man ibland på bra saker.
jag lyssnade på min just nu favoritlåt med megadeth imorse, Tornado Of Souls..
sen hade jag den på hjärnan hela dagen
så jag stod & nynnade på den
tillslut hade jag en liten tatueringsskiss på ett litet fint julapapper.
i texten sjunger dom "in the eye of the tornado"
det låter najs tycker jag & så blev det en tornado med ett öga i på pappret.
så tjusigt som jag kunde rita det vill säga :P
sen såg jag en kund som gick förbi Lottis kassa, hon hade en tatuering på utsidan av ankeln typ.
tatueringen gick på sidan av fotknölen om man säger så.
då kom jag på att det kanske skulle vara snyggt om man satt tornadon där :)
så får väl se om nån på inkbash kan skissa den.
eller om jag ska dra till temple of art :)
det visar sig!

det var allt jag hade att dela med mig av just nu.
POFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0