slut

nu har jag jobbat mina sista timmar på jula!
det rullade på som vanligt.
mina kollegor åt upp fikat jag gjort.
men det var ju tråkigt att lämna alla.
& lämna mitt passerkort.
kommer sakna alla härliga personer där på jula.
det är det bästa jobb som jag haft.
& jag är stolt över mig själv som har jobba absolut alla dagar jag varit uppsatt på under hela sommaren :)
men jag kommer tillbaka å hälsar på er, vettni :)


nu ska jag strax åka till säter med mina grejer.
känns väldigt sorgligt att lämna alex här.
hon har varit så snäll som låtit mig bott här i nästan en månad.
jag kommer sakna dig väldigt mycket, ska du veta! 
men jag kommer ju tillbaka :D 
inte så långt mellan oss, bara tre timmar.


nu kommer jag antagligen inte vara så aktiv här.
för imorgon går flyttlasset! 
sen kommer jag ju vara upptagen med saker på skolan mest troligt.
& jag vet inte om jag kommer ha internet på en gång heller. 
jag lär vänja in mig i allt och alla där.
ta in alltihop, jag har inte riktigt fattat det än..
det känns så overkligt fortfarande.


nu ska jag börja släpa in allt i bilen.
POFF!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Allt kommer att gå så himla bra ska du se! Och du kommer säkert att trivas som fisken i vattnet och inte vilja åka hem sen när ett år har gått :) <3

2010-08-21 @ 17:12:13
URL: http://counting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0