svea

idag kom jag iväg till gymmet
det är rätt bra att ha mobilen en bit bort
för när den ringde kl åtta så gick jag upp för att slå av alarmet
då funderade jag på om jag skulle lägga mig igen eller inte
men då var jag ju redan uppe
så då var det bara att slänga sig på cykeln & mot svea

det blev inte en så lång visit på svea
men bättre än inget
& nu känns det bättre i ryggen :D
så jag är nöjd.

det märktes också att det var söndag
det var helt dött ute typ
de enda jag mötte var en gubbe med hund & en tjej på cykel
men det var skönt att cykla en sväng i sovande borlänge :D

& jag cyklade bevisligen på rätt tid för nu började det regna en del :P
jag fick lite stänk på mig på vägen hem
men vad gör det när man ändå ska duscha sen

nu sitter jag här, nyduschad & tittar lite på alex som sover (:
jag ska snart göra nåt att äta & sen sminka mig
sen är det som vanligt, jobbet som väntar

men nu har jag inte många dagar kvar på jula ;<
jag vet inte exakt men runt en 12 dagar till att jobba ungefär

& imorgon är det augusti
sommaren bara försvann
& då är det 23 dagar kvar tills jag börjar skolan
det är helt sjukt konstigt
det är även 7 dagar kvar tills rickard fyller 25 år!

nej nu ska jag greja lite så jag kommer iväg till jobbet nån gång.
POFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0