svett

idag gick jag upp halv åtta & drog till gymmet
det var helt dött nere på svea då jag kom dit
det var jätteskönt (: 
jag sprang på bandet och kikade på vänner som gick på tv.
sen blev det en massa ryggövningar, mage, vader, bröst.
jag stod även på en balansplatta på en fot, det var rätt skoj.
det var skönt att vara där så tidigt.
men tråkigt att jag inte kommer få träna där nå mer
jag lär avsluta mitt medlemsskap innan den 15de denna månad.

nu sitter jag & blodiga alex i soffan & softar.
jag ska som vanligt snart cykla bort till jobbet.
men imorron får vi hänga med varann hela dagen.
jag är ledig & hon jobbar inte nå mer natt på en vecka :D
thats awesome. så vi har hela dagen planerad typ :) 
vi ska till temple of art, göra våfflor, tvätta, greja med min dator & se på true blood.

nu ska jag borsta tänderna! 
CIAOPOFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0