dans & tårar

idag gjorde vi en rolig övning på dansteorin. 
vi skulle gå ihop två & två.
jag och julia dansade ihop.
vi skulle dansa med varandra i två minuter hur vi ville.
men vi var tvungna att ha ögonkontakt under hela tiden. 
vi fick ha kroppskontakt vid ett varsitt tillfälle under tiden. 
musiken som spelades under tiden var från pirates of the caribean.
mycket trevligt & effektfullt :) 
det var mycket roligt att göra det tillsammans med julia.
men när vi satte oss efteråt för att prata om det
så började jag böla helt mycket! 
det var för under tiden vi dansat så hade jag fokuserat på att ha ögonkontakt och ha dom öppna hela tiden så mina linser hade blivit väldigt torra. så när jag blinkade så kom det massa tårar. :P
hur skumt som helst :D 

nu är det bara 16 dagar kvar tills vi får jullov.
helt sjukt konstigt. 
då ska jag till dalarna! mycket mysigt.
träffa allihopa där hemma <3 :D
nu har det ju varit så himla mycket med disney här.
så jag tänkte att jag skulle damma av mina vhsband och se på lejon kungen med rebecka när hon kommer till säter :) tänk så mysigt.

nu ska jag packa ihop och lägga mig.
så jag kanske är pigg en dag i skolan denna vecka :D 

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0