hello friend

god morgon!
just nu sitter jag i Alex soffa och har typ nyss gått upp :)
hon duschar ^^
igår så la vi oss så gott som samtidigt.
idag när jag skulle försöka se vad klockan var så tittar hon upp på mig.
helt vaken, det brukar inte hända :D
hon brukar sova ett par timmar längre än mig.
inte illa :D
väldigt bra tajmat tyckte vi.
för idag ska vi till kupolen & leta julklappar!

imorgon ska vi och titta på KFUMs dansuppvisning! :)
det ska bli kul men skumt att sitta i publiken.

men det känns bra att vara hemma en sväng.
det kan bli lite mycket där på elevhemmet ibland.
skönt att byta miljö ibland.
men om två veckor får vi lov.
dessa två veckor kommer bestå av att få ihop alla våra koreografier till julfesten.
det är alltid roligt ! :)

när jag skulle åka hit igår så lyckades jag komma hem utan förseningar med tåg.
tåget till ludvika kom till och med tidigare än utsatt tid :P
sen var jag i borlänge klockan åtta :D
vi får se om jag har lika tur när jag ska hem imorron.
eller om jag kommer fram mitt i natten :P

POFF!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0