spotify

ojoj.
en anledning till att jag skulle vilja köpa en sån där ny hightech telefon är att man kan ha spotify i telefonen.
det är så drygt att man har massa bra låtar som man gillar på spoti. sen så vill man ju så klart lyssna på dom också när man åker tåg eller så. men då har man ju inte dom låtarna för dom har man ju inte. väldigt irriterande tycker jag. för dom jag har på telefonen och datorn har jag ju lyssnat slut på. inte roligt alls. :P 

menmen... 
nu är resan hem till dalarna iaf köpt!
152 kr, det priset är helt okej tycker jag :D 
fredag 17 december, tjugo över fem!
då susar jag till borlänge.
sen ska jag träffa marlene och titta på plutten! 
gud så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0