body. mind. spirit.

så står det på min vattenflaska som är från kfum.
på måndag börjar dansen igen.
har inte tänkt så mkt på dansen sen vi slutade.
jag mådde ju inte superbra på uppvisningen så den blev lite jobbig.
men kul var det, det var den största uppvisningen vi haft.
eller i alla fall för mig, jag var med i fem danser.
och avslutningsnumret var ju bara för härligt.

idag är jag ju ledig.
då blir det degande av.
lite för mycket.
jag har inte gjort mkt värt idag, nej.
ätit massa skit & blivit helt seg.
skulle lekt med carro men sen kunde hon inte.

jag fattar inte hur jag överlevde & vad jag gjorde förut när jag inte hade ett jobb.
nu vill man ju bara vara ledig när man jobbar.
men sen när man är ledig så blir man uttråkad xD
eller idag iaf för jag har inte gjort nåt.
jag har liksom inte kommit igång alls idag.

men vad gjorde jag hela tiden förut?
vad gör man?
varför gör man saker?
jag känner mig lite lost.
vad strävar jag efter.
vad gör man om man inte har nåt mål?
hm.. eller om man inte vet var sitt mål är..
om man saknar något man aldrig haft
nej nu vet jag inte vad detta blev för nåt



jag fick nåt ryck idag iaf.
det är tråkigt med bloggar som inte uppdateras ofta.
för då har jag inget att läsa.
så idag fick ni lite att läsa.
lite ovärt läsande sådär.
om det nu är nån som läser.
om nån gör det så kan ni ju lämna ett hej eller nåt :)
så jag vet. annars kan jag ju skaffa en dagbok och skriva där ist.

ffod.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag läser, det vet du :D

2010-01-19 @ 18:29:35
URL: http://zhannele.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0