bra dag på jobbet

hejhej
nyss kommit hem från romme
eller jag var till willys först en sväng
köpte mjölk & sen chips till ikväll :D

idag har det varit ganska lungt på romme
men ändå inte för lugnt
jag började halv elva där idag
mötte en glad catharina när jag kom in i caféet
hon är jämt så glad & det är roligt att jobba med henne

idag så fick jag även veta att vi ska ha hand om lite konferensefika och sånt
så imorron jobbar inte catharina, utan det är jag & en till
så det är jag som får hålla i trådarna i caféet och fixa fram till konferensen
det kommer bli spännande, ni får hålla tummarna för mig

nu dricker jag lite mer c-vitamin, tror jag har en liten förkylning i kroppen
det känns lite i näsan så jag försöker att tackla den


jag var ju på svea en sväng igår
tränade lite rygg, bröst och axlar
jag tränar väldigt sällan bröst så idag har jag haft träningsvärk
känns ändå rätt bra & ska fortsätta med dom maskinerna
blir nog att dra till svea på söndag nästa gång tror jag
idag orkar jag inte, imorron kommer jag nog vara trött efter jobbet
så söndag blir nog bra :D

det var allt för nu.
POFF

Kommentarer
Postat av: Zandra

SV: Avatar är grym! Bästa filmen jag har sett på långa vägar :) Mycket bättre än Harry Potter och då är jag seriös. Se den! :D Att se den på bio var en upplevelse i alla fall :) Och jag ska köpa den på dvd så fort den kommer ut.

2010-01-24 @ 18:18:31
URL: http://zhannele.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0