fredagmorgon

folket jublar
nu kommer helgen
nu börjar jobbet för mig, wiho

men jag har haft en skön morgon
gick upp kl åtta
fast jag börjar halv elva :D
nu är jag redo att jobba iaf
ätit frukost, druckit c-vitamin
tyvärr blev det ingen gröt som jag köpte igår
hade ingen mjölk hemma å orkade inte dra å handla
jag gillar ju inte frukost så mkt
mackor är tråkigt
så nu blir det gröt :D
det lär man ju bli mätt på

nu tycker jag det kan bli måndag
då har jag bara en jobbdag kvar tills jag är ledig två
jag får lön då!
dansen börjar då!! :D

hoppas jag får nåt schema snart
har bara fram till vecka 4
sen har jag ansökt om ledighet helgen 5 eller 6
om jag får ledig ska jag besöka hanna där långt borta :D

aja nu ska jag dra mot mot bilen.
poffi


Kommentarer
Postat av: Zandra

Du måste komma hit snart också :O Innan jag hinner flytta.

2010-01-22 @ 18:18:04
URL: http://zhannele.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0