på lediga sidan

hallo.
idag är jag ledig.
sitter här & softar & spelar lite fin musik
just nu är det megadeth - return to hangar
blir mkt av deras musik nu när man är sugen på att åka till schweiz & se dom
det hade verkligen varit häftigt
inte nog med att se dom men utan att åka till schweiz också.
vakna upp ( om man nu gått & lagt sig alls ) på min födelsedag där borta :)
inte illa alls.

men men, vi får la se om det blir nåt av.
det kostar ju lite pengar..

på min lediga dag så har jag inte hunnit gjort så himla mycket värt
men det kanske man inte behöver göra när man är ledig heller
jag vaknade rätt tidig, vid nio typ
då gick jag upp & tittade på vakna med the voice ett tag
sen blev det lite simsspelande av :D
det var länge sen, men jag tröttnade rätt snabbt igen
fast jag har ju gjort lite värt idag kom jag på
jag har pillat lite på mitt cv igen, så nu är det klart
sen har jag skrivit personligt brev som ska skickas till skolan
och även ett personligt brev till almas café som jag tänkte söka sommarjobb på
det var rätt soft att jobba i café och almas ligger ju helt nära och bra till mig så det skulle ju bli perfekt nästan :)
så imorron tänkte jag lämna ut lite cvn om det går som jag tänkt mig

men nu funderar jag på om jag ska vandra till affären och köpa lite choklad
sen tappa upp ett bad & lägga mig där i med en bok som jag nyss börjat läsa & så med chokladen :D
jag tyckte det lät skönt & passande för min lediga dag!


jag är kär i mina skor jag köpte på rea för halva priset :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0