baglady

tjoho!
igår var jag hemma från skogen
& tillbaka på jobbet !
jag jobbade 10-19 igår
efter det var det raka vägen till min lägenhet
där var mamma & grejade
vi släpade ner allt som var kvar ner i bilen
(förutom en tavla, dammsugare & torkade blommor:P)
det tog drygt en timme av släp & svett
men nu är det trots allt (jobb & brist på tid att städa) så gott som tomt på vattugatan 2 :P
mamma ska ha ett stort tack som gjort det mesta jobbet!
utan henne hade det nog stått kvar det mesta fortfarande
hon gick fika & en bukett blommor för slitet.
rickard hjälpte även till att flytta ur alla möbler
för jag jobbade ju då också så klart ;s
kändes lite taskigt att de skulle få ta det tygnsta
men men, nu är det gjort
& det är inmosat hemma hos mamma så länge :P

men efter vi kommit till säter igår & släpat in allt också
så gjorde vi oss en toast & softade på altanen
sen skulle jag åkt till borlänge & sovit hos alex
men jag var trött & kände inte för att köra
sen såg min säng så mjuk & skön ut
så jag däckade där i ist :D

nu sitter jag här hos alex igen :D
lånar datorn, hähä.
vi ska iväg på en roadtrip idag!
vi får se vart vi hamnar. (:

den fina titeln på detta inlägg, så känner jag mig
för jag har väskor med mig med ombyte & lite grejer i
haha det känns lite lurigt :P
känns ännu mer lurigt att inte kunna dra hem till mig längre heller
på fredag blir jag av med nycklarna ;<
nu när jag körde in i borlänge så drogs jag utav vana mot vattugatan
så jag körde nästan fel för jag inte tänkte på vart jag var på väg
men så är det, nu bor jag på bullemyren/nämnsbo så länge :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0