Björk

hon gör väldigt speciell & bra musik
just nu sitter jag här & lyssnar på it's not up to you
passar mig väldigt bra just nu.
jag mår lite konstigt.
inte sjuk eller så.
jag känner att jag inte räcker till.

jag har känt mig lite hängig några dagar
men nu har mitt ont i halsen börjat släppt.
så idag känns det inte lika jobbigt att gå till jobbet.
som jag ska göra snart, börjar snart.

imorgon ska jag & mamma ta en sväng till ikea
& vi ska in på media markt där & titta på en laptop <: 

jag har bara runt 20 arbetsdagar kvar på jula
det kommer faktiskt bli lite tråkigt att sluta där
det är så mycket snälla människor som jag arbetar med där
det är nog första jobbet jag kommer sakna (: 


nu blev det lite utav allt här
men nu ska jag iväg på cykeln igen 

Poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0