hemma

usch vilken dryg & lång dag det varit på jobbet
det har varit väldigt drygt att stå i kassan
som tur var så var vi många så jag fick göra annat ett tag
så jag slapp stå där hela dagen
jag vet inte vad det var med mig men jag hade då inte huvudet med mig
det var drygt att röra sig snabb :P
och jag kände mig lite illamående ibland
en kund köpte nåt grejs till bilen som var lite öppnat
det luktade hur starkt som helst, jag trodde jag skulle spy xD

jag fick gå hem en halvtimme tidigare!
hur skönt som helst
jag tänkte träffa alex efter jobbet
jag kom hem & tog två alvedon & la mig på sängen & sov tills nu
det var fint det!
nu är jag nästan som en ny människa

nu blir det äntligen true blood!
& så lite coco thai käk så klart!
BAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0