hicka

ojoj va skönt det var att komma hem!
idag har varit en rätt lång dag
mycket folk men kul ändå
för jag har jobbat tillsammans med nettan
henne blir man glad av, hon pratar en massa
alltid på bra humör! 
sånt är alltid härligt. 

men nu är jag hemma & nyduschad!
har fått på mig mina mjukisbyxor & en stor mjuk tröja. 
helt underbart, jag är ganska trött i fötterna.
så nu ska jag strax göra sallad & sätta mig i soffan

men en "kul" sak idag på jobbet var att jag fick hicka
det var inte lätt att försöka hälsa & prata med kunderna då
& med nettan bredvid en som skrattar som en tok :P
den varade inte så länge men kom tillbaka ett par gånger. 

jag har sagt det förut, men jag kommer sakna folket på jula 
dom är så jäkla härliga allihopa. 
speciellt nettan, vilken härlig tjej, så mycket roligt att säga & vilka ideér!
vi stod utanför jula & snackade ett tag innan vi cyklade hemåt. 
sånt kan förgylla ens dag. 


dagens låttips: 
Airbourne - Diamond in the rough

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0