How the story ends

godmorgon!

här kommer en lista på vad som hamnar i min väska:
shorts
plastvinglas
plastglas
våtservetter
plåster
papptallrikar
make up remover tussar
toalettpapper
öronproppar
filt
solkräm

här nedanför är min brors packlista
de saker som är tjocka har jag med mig
(jag har inte packat klart)
Stort / tältcrap
  • tält
  • sovsäck
  • liggunderlag (+ madrasser)
  • hänglås
  • brassestol
  • kudde
Hygien / neccesär
  • badlakan
  • tandborste
  • tandkräm
  • schampo
  • balsam
  • tvål
  • deo
  • smink
  • linser + linsvätska + etui
  • glasögon + glasögonfodral
  • allergipiller / pp
  • resorb
  • panodil
  • skavsårstejp
Kläder
  • linnen
  • t-shirts
  • shorts
  • underkläder
  • strumpor
  • badkläder
  • tjocktröja
  • mjukisar
  • jeans
Övrigt
  • öronpluggar
  • mobilladdare
  • (kamera)
  • öl / vin / sprit / götta
  • plastglas
  • kortlek
  • kylbox
  • skavsårstejp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0