jag vill vara lika cool som hanna (:

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? Alex! 
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Sov!
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Var ute & gick med alex. 
4. Vad hände dig 1993? Jadu, inte så mycket, jag bodde väl i huset med mamma, pappa & rickard & hade det bra.
6. Tre ord varför du sist spydde? För mycket vin
7. Vilken färg är din hårborste? Svart
8. Vad köpte du sist? Powerking!
9. Vad fick du senast i present? Jag fick en guldig elefant!
10. Vilken färg är din dörr? Trädfärg d: 
11. Var förvarar du dina pengar? På kontot eller i plånboken :D
12. Hur var vädret igår?
Regnigt & åska har jag för mig :p
13. Vart kramades du sist? På stationsgatan
14. Vad ser du fram emot? Att börja på dansskolan
15. Vad är 15? för ungt?
16. Vilken skostorlek har du? 38-39
17. Vill du klippa dig? nja, mer färga håret. 
18. Är du över 25?
nej inte vad jag vet. sist jag kollade fyllde jag 21.
19. Pratar du mycket? haha, ja det gör jag nog. 
20. Kollar du på O.C.? nej :P
21. Har ditt namn ett "x" i det? nej inte ens lite. 
22. Känner du någon som heter Steve? nej tack och lov. 
23. Hittar du på egna ord? haha, inte så ofta. 
25. Är du en typiskt svartsjuk person? kanske det
26. Vad har du för mobil? Nokia xpress music
27. Vem ringde du sist? alex
28. Biter du på naglarna? nope
29. Har du lockigt hår? nej inte det minsta.
30. Vilken konsert ska du på härnäst? förhoppningsvis Airbourne i stockholm med zandra <3
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? eh..
32. Hur många gånger har du svurit idag? ingen aning, inte så mycket tror jag. 
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? öhm.... ingen aning
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? japp. 
35. Ska du jobba imorgon? nej! så jäkla skönt att vara ledig en dag
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? måste vara alex tror jag
37. Vad borde du göra nu? städa eller gå och lägga mig :P
38. Har du något smeknamn? bacon :p
39. Sover du mycket? lagom mycket :P
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? jag såg på tropic thunder för ett tag sen, den är alltid bra. 
41. Vad ska du göra på lördag? jag ska jobba. annars vet jag inte. 
42. När var du ute sist? det var ett tag sen. 
43. Har du gråtit idag? nej
44. Är du en glad person? ja det tycker jag! 
45. Har du roligt nu? haha, inte precis :p
46. Vad äter du helst? grillat!
47. Vem var du med sist? alex & seb :D
48. Vad heter din mamma? Lisbet
49. Hela ditt namn? Linda Kristina Andersson
50. Tycker du om någon just nu? nej det kan jag inte påstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0