lite ledig

jobbade endast till tre idag :D
så jag tänkte att jag skulle hinna med att handla, träna & städa efter jobbet
jag har handlat massa god mat, var till svea en snabb sväng & sen hängt med christian :D
jag fick en försenad present av honom, en guldig elefan!
den tackar jag för, nu slipper jag vara ensam i mitt rum i värmland :p
det blev inget städa av, vilket min lägenhet hade behövt.
få se om jag orkar det imorron annars blir det efter GAR. :P

här kommer en liten kom ihåg lista inför GAR:
(kommentera om jag glömt något)

tält!
liggunderlag
sovsäck
plåster
sprit
linsgrejer
smink
kläder
festivalbiljett
kamera
pengar
alex!
tandborste


nu jobbar jag bara 16 timmar till sen far vi faktiskt från borlänge & mot gävleeeee
ojoj ! snart smäller det. :DD


MEGADETH
MOTÖRHEAD
MUSTACH
AIRBOURNE
SLASH
EUROPE

!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh vad jag är glad över att få bo i stuga istället för tält :) Jag hade nog inte fixat tältet så bra :P haha! Men jag hoppas ni får kul :) Airbourne är grymma!

2010-07-06 @ 10:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0