plocka

jag fick ett litet ryck & plockade ihop lite av mina grejer i bokhyllan
är ju kanske dags att börja röja lite för jag bor inte här i mer än två veckor till
så jag kikade i bokhyllan, slängde lite skit som bara låg å skräpade
sen kom jag till mina smycken & började fundera på vart jag hade mitt Linda-halsband

det halsbandet som jag fick på studenten
jag kunde inte hitta det & blev lite ledsen
så jag kikade runt på alla ställen som de kunde vara
inte i badrummet för där var det redan tomt
inte i mina lådor för där har jag redan rensat ur allt
så nu har jag gått runt här fram & tillbaka ett tag 

tillslut kikade jag bakom min jättefina & moderna cd/bandspelare
vad ligger där i hörnet om inte mina smyckeaskar
i en av dom låg mitt halsband som jag trodde hade sprungit bort
vilken lättnad när jag kände att askarna låg där bakom :) 

det är lite svårt att veta vad man ska packa ner & inte
liksom jag har ju massa filmer & böcker som jag tycker om
men frågan är ju om man ska ta med dom eller inte 
jag har ju inte så himla mycket plats att fylla

aja det får jag fundera på
jag har ju inte precis börjat packa speciellt seriöst än
men känns tråkigt att packa ner minnen & saker man tycker om i kartonger som bara ska stå i mörker ett helt år 

nu ska jag återgå till min hobby, se på how i met your mother.
POFF

jag efter studentbalen 14 juni 2008
jag såg ju rätt liten ut
men långt hår hade jag i alla fall
lugg hade jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0