semester!!!!!

åh va skönt att vara hemma!
jag trodde aldrig denna dag skulle ta slut.
men nu är jag hemma igen.
och jag fyra långa lediga dagar framför mig
8 dagar av jobb följt av 4 dagars ledighet
det satt fint nu ska jag säga :D
jag har haft have cool, will travel på hjärnan hela dagen!
så jag har diggat till den hela dagen på jobbet.
men nu så
är alex på g över hit!
vi ska se på film & käka coco thai
vilken film då? :D
Festival!
helt passande, så vi blir ännu mer pepp till imorron
ojoj, imorron kl nio drar vi ifrån borlänge.
nu har jag tjatat väldigt mkt om detta.
kommer säkert bli ett till inlägg innan vi åker imorron.
om jag inte är jättestressad av att tro att jag glömt saker
vem vet :D

nu ska vi se film.

POOFFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0