spara eller inte spara, det är frågan

igår efter jag slutade jobba kl sju
så tog jag en sväng på kupolen
det blev en addidasjacka
ett par mjukisbyxor
en liten sten som det står pappa på
& paket till carro (:


nu är frågan om jag ska ha kvar addidasjackan
den kostade ändå 700 kr :p
men jag har alltid velat ha en sån
& hade sagt till mig själv att jag skulle få en sån när jag fick lön
när jag hade jobbat så mycket
det fick jag också :D
men jag lär ha lite smakråd
om jag ska ha den kvar
:D



jag får ju ha kvar den i några dagar till
nu ska jag ut & gå en sväng & lyssna på allt bra jag tankat i mobilen
idag börjar jag tolv, så det är skönt!

poff!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Klart du ska ha kvar den :D

2010-07-24 @ 14:14:44
URL: http://counting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0