tomt

jag vaknade kl 8 imorse
jag fick för mig att jag skulle ut och gå en sväng
det blev inte en så lång sväng
men det var nästan folktomt ute
alla affärer var fortfarande stängda
så det var mysigt att gå omkring i centrum
nästan själv & bara lura omkring

nu bor jag bara kvar här i borlänge centrum i 8 dagar till
sen ska min lägenhet besiktigas, nästa fredag
då ska det vara tomt här 
just nu är det en massa grejer kvar
men jag & mamma ska packa ihop i helgen

nu på måndag efter jobbet drar jag iväg till carro en sväng!
det är nämligen hennes 21års dag på tisdag
& då lär man ju vara där & krama henne (: 
& jag är ledig den dagen så det var ju passande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0