Trust

på bordet ligger min festivalbiljett, inplastad.
jag ser fram emot att få ett tygband på handleden
det har jag inte haft på länge, hoppas det är riktigt snyggt!

där ligger även min kamera, vilket är ett måste :D 
hur ska jag annars bevara minnet då jag står framför scenen & tittar på megadeth (:
& ta kort på alex & alla andra awesome band som vi ska se.
detta blir fett spännande, jag har aldrig campat förut
känns inte som min grej, men det lär man väl göra nån gång också :D

snart kommer alex & vi ska till systemet
sen ska jag hitta på nåt coolt att göra fram till halv tolv
då ska jag ännu en gång dra mig till jobbet
idag jobbar jag stängning så jag slutar kvar över åtta
ska bli skönt att slippa jobba ett par dagar nu iaf


rock out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0