we are broken

inatt sov jag sista natten i min lägenhet
känns rätt konstigt
jag har ändå bott här i ungefär 2 ½ år.
nu efter jobbet kommer jag inte cykla hit
ställa cykeln utanför
vinka åt coco thai folket på vägen in
gå upp hit & dega för mig själv 

men det blir nog bra ändå
handlar ju bara om lite mindre än en månad
men jag kan nog inte riktigt fatta att jag lämnar dalarna snart


aja, nu lär jag plocka ihop lite saker innan jobbet 
mamma kommer hit & grejar lite när jag jobbar
rickard kommer när han piggnat till
så vi får se hur mycket som finns kvar här när jag slutat kl fyra
senare idag så far vi till säter
för idag kommer nämligen jörgen & rebecka! 
så jag sover i säter & leker med tjejen lite (: 

POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0