Am I evil? Yes I am

det var en dryg dag på jobbet igår
hade ont i huvudet hela dagen
det var inte speciellt kul att jobba då
men blev lite bättre efter jag ätit
& när jag kom ut efter jobbet med
då träffade jag rickard & vi käkade kebab :D
sen var det raka vägen till falun som gällde
vi blev filmade av SVT när vi stod & väntade på att få komma in
frågade varför det var så bra att de anordnat detta & varför vi var där typ :P 
var lite skumt

men det var helt underbart att få komma dit & se allt
megadeth spelade gamla godingarlåtar som
holy wars, hook in mouth, skin on my teeth, hangar 18 & symphony of destruction.

jag hade aldrig hört något at anthrax innan men det var rätt najs tyckte jag :)
av slayer så kände jag igen en låt
sen var det metallicas tur & det var helt otroligt
vilken jävla show!

tillsist så tog metallica in alla andra banden på scenen & tillsammans spelade dom Am I evil av Diamond Head. 
http://www.youtube.com/watch?v=r36niN8XNwY
riktigt mäktigt!
vilken grej, 4 stora band tillsammans på scenen. 
James Hetfield, Dave Mustaine & Joey Belldonna turades om och sjöng. 
riktigt häftigt & jag är glad att jag fick hänga med rickard & se det igår :)


nu över till idag. 
jag har haft en bra morgon. 
vaknade halv tio.
hörde av mig till mathilda som kom hit en sväng
hon ville höra & snacka om danslinjen som jag ska läsa
hon blev tydligen också sugen på att söka den till nästa år :) 
så det var bra att hon kom hit & fick upp mig ur sängen
så man får lite gjort innan man ska jobba
när hon drog så cyklade jag iväg till willys
jag hade ingen frukost hemma & då blir det ju svårt att mätta magen 

detta blev det & det satt bra i magen ! :D


jag ska väl försöka sortera lite papper och städa lite snart tänkte jag
sen göra matlådor innan jobbet med
kl 15 börjar jag idag & slutar kl 19
skum tid men jag klagar inte :P
efter jag slutat så ville rickard fira mig
så jag ska dit & se vad dom hittat på :) 

jag ser fram emot helgen.
jag ska bara jobba hela dagen på torsdag, 11-20.15, woho :P 
sen slutar jag tidigt på fredag & då ska jag väl hitta på något kul
vet inte riktigt vad det blir på midsommarafton
men det visar sig, nåt party ska det väl bli ! :D

lördag är jag ledig! woho! så jag kan vara bakis om jag vill :P
då ska jag nog vara hemma hos rickard & grilla med Christian. 
sen på söndag ska jag träffa mathilda igen & vi ska se på Chicago! :) 

efter denna helg är det bara att se fram emot den underbara Peace And Love veckan ;) 
sen är det slut på juni. fort det går ^^ 

såhär ser förövrigt mitt bord ut just nu! 
i love it. 
poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0