blind

ibland är man ju riktigt blind.
det sägs ju att man inte ser det som är närmast en.
jag har sprungit runt och letat efter mina leggings.
tillslut gav jag upp & trodde dom var glömda i örebro.
så jag köpte ett par nya!
nu när jag skulle ta ur en skiva ur dvdn så hänger dom framför ögonen på mig.
dom har hängt på stolsryggen hela tiden & jag har inte sett dom xD
ja så kan det gå! nu har jag två stycken & det är ju bra iaf (:
& ett gott skratt fick jag mig också.


nu väntar jag på att rickard ska dyka upp.
vi ska upp på vinden och kolla om han vill ha kvar något av det som står där.
jag & mamma ska nämligen rensa här imorron.
packa ner saker som bara står & slänga saker som jag inte behöver.
det är lite tidigt kanske men det känns skönt att få rensa & blir av med saker.



poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0