boost

jag har ju jobbat på för fullt denna vecka
nu de senaste dagarna har det inte gått superbra
jag har gjort två missar
så de har inte blivit megaglada ^^
men så är det också en till ny tjej som är där och jobbar
hon var tydligen ledig nu i nån dag
men nu innan vi slutade så sa eva att hon behövde öva mer
så de skulle ringa henne
jag behövde iaf inte några fler inlärningsdagar :D 
det måste ju betyda att jag inte är helt dålig iaf
inte den andra tjejen heller för den delen, det är inte helt lätt


en annan sak
nu hoppas jag att jag får mina skattepengar imorron
annars lär jag ta och låna tillbaka mina sparpengar av banken (dvs mamma) 
hyran & allt ska ju vara betalt snart ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0