dagen för dagen

jag orkade visst slå på datorn.
eller vad säger jag..
den var ju på fortfarande visst :p
men några bilder eller mer om dagen det blir det inte.
nu ska jag slita mig från denna otroligt intressanta uppfinning för att lägga mig & plugga på min nya bibel! det vill säga Jula katalogen. även kika i lathunden för hur man slår i kassan för vissa saker. yäy, otroligt spännande. not. :P

men lär väl göras, för imorron är det sista dagen (tror jag) som jag har handledaren med mig så det borde ju vara bra att man typ kunde allt så man nästan kan arbeta fritt imorron liksom. så jag fixar det på måndag. jag är ledig i helgen så jag kan glömma bort allt :P woh. aja det löser sig på nå vis!


jag vill även önska lycka till till min gode vän Caroliné som har teoriprov imorron!
det kommer gå galant, jag tror på dig :D




mer uppdatering imorron efter jag jobbat klart, slutar den fina tiden kl 13.00 imorron! sweeeeeet.
om inte jag är upptagen med att leka med ALEX.

poffgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0