dröm

god morgon! 
jag klev ganska precis ur sängen. 
gäsp. 

idag var det inte så stekhet ute. 
mulet, ganska skönt ändå tycker jag (:
men inatt, det enda jag kommer ihåg från vad jag drömt inatt är att jag var på skolan i kristinehamn med min klass. i min klass var det ingen jag kände igen från proven, lurigt nog. sen gjorde vi lite olika saker, sen fick jag läraren att gråta :P väldigt skum dröm.

i morgon ska jag gå upp tidigt!
jag ska åka med halv åtta bussen till säter. 
för mina systerbarn slutar skolan imorron! 
så klart man ska ner i dalen och kika. 
en slutar nian, vilken grej :D 
då måste man ju vara där och gratta!




dagens låttips:
Björk - Joga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0