fri dag

idag är det fredag
jag kan inte vara med på party för jag börjar halv tio imorron \o/
och jobbar till fem, det är massa timmar, fett jobbigt :P 
då vill man inte vara bakis och seg på jobbet
men jag kommer säkert ändå däcka efter jag slutat halv nio ikväll
så det var ju skitsamma ändå :P 

aja
igår var jag hos carro 
den plutten har tagit körkort :D
helt duktig!
så jag fick åka med henne idag när hon åkte utan lärare själv första gången, det var najs!
det gick väldigt bra för henne! 

igår jobbade jag till fyra
sen skulle jag träffa christian
vi tänkte bada, men det var inte så bra väder för det
så vi gick ut och käkade på thai & sushi ist
sen kl sju så drog jag mig mot falun
han precis med bussen för jag stannade och köpte jordgubbar
vi softade på carros balkong med vin och gubbar :D
sen såg vi film som jag typ var halvvaken igenom xD
som sagt, idag var vi ute och körde när vi vaknat och ätit frukost
på stan så träffar vi alex och kim :D 
så då liftade jag med dom hem 


och nu sitter jag här xD
väntar på att pastavattnet ska koka upp så jag kan få någon matlåda idag
jag tänkte träna men jag tror inte jag orkar det ^^ 
jag ska nog ist ta och lägga mig och ta en liten lur innan jag ska å jobba
carros katter terroriserade mig lite inatt så jag sov inte så bra :P


imorron fyller jag år :D
då ska jag inte skänka en tanke åt det där nedrans bröllopet som är & man hört om non stop :P
jag ska jobba halv tio till fem
sen ser jag fram emot att träffa alex efteråt :D
vad som händer mer, det vet jag inte!
nu ska jag iaf fixa ihop lite käk
sen ladda för jobbet, woho.
tråkig jag känner mig :P

poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0