jobbrecension

hur var min första dag på jobbet?
jo.. det var mycket som fan! 
virrigt & drygt, nu är man rejält trött i skallen.
men jag är nöjd, det gick ändå väldigt bra. 
min handledare som var med tyckte att det märktes att jag har hanterat kunder & pengar innan, att jag var lugn & trevlig mot kunderna. även att jag var snabblärd. så jag är nöjd med mig själv.

det var i alla fall skönt att jag bara jobbade i fyra timmar idag. det var verkligen tillräckligt mycket. 
man blir så snurrig av alla regler, säkerheten, kunderna & hela intrycket av ett nytt jobb. 

nu ska jag äta pestopasta! jag orkar inte gå & handla något annat! 
jag ska reloada lite innan jag ger mig ut igen. 
the phonehousenissarna på stan försökte sälja en laptop till mig.
men den gubben gick inte!

poffo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0