midsommar

här i borlänge har vi en klassisk midsommar
det regnar för fullt!
& här sitter jag & dricker för mig själv
vettefan om jag kommer komma så jävla mkt längre
det kändes rätt tråkigt att dra någonstans ^^
har inte precis någonstans att dra heller så
kanske inte blir mkt bättre midsommar än såhär

men iaf, jag har surfat runt på megadeths hemsida
& jag har hittat ett gäng mycket snygga tshirts som jag vill ha

alla bilder är från: 
http://www.megadeth.com/home.php

det dryga är att tshirtarna (?) kostar 25 dollar styck. 
halsbandet kostar 10 dollar. hähä.
men ska se om någon vill beställa med mig
typ alex (!!!) eller rickard :) 

wohoooooo.
GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPA!!
HEJ TJO & OCH KLACKARNA I TAKET!
SCHKÅÅÅL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0