namnsdag: Linda

igår efter jobbet kom jag hem & möttes av underbara blommor som stod på mitt bord.
jag fick ett blombud av snälla Zandra :D & så hade mamma varit förbi & lämnat blommor & ett kort också :D 
jag blev riktigt paff & glad :D
jag älskar blommor, tack zandra, jag har aldrig fått ett blombud förut, du var först!


detta var det första jag såg när jag kom innanför dörren :D

helt underbara blommor :D
sen kom alex hit & jag fick paket! :) 
jag fick present kort på make up store & filmerna Chicago & Moulin Rouge! <3 
thank you honey!
på jobbet fick jag beröm för mitt smink
en jättesöt tjej som stod kvar & pratade med mig ett tag
då blir man glad, söta kunder :D


ja men då är man 21 nu då ^^ 
20-års krisen är över
nu kan man bli gammal på riktigt, höhö :D
nä, vafan, åldersnoja vad är det?
sånt är det dumt att ha :D 

igår var det en najs dag
hoppas denna dag, som är min namnsdag blir minst lika najs!


& när jag jobbat i 6 timmar så är jag äntligen ledig i EN HEL DAG, wohooooo!
ska bli skönt det! men sen jobbar jag i sex dagar i sträck igen.
men det är inte så himla farligt ändå, funkar rätt bra ändå
jag får lite ont i ryggen bara
men det försvinner så fort man väl tar sig till gymmet
men inte så lätt alltid när man är trött när man slutar kl 8 & börjar 10 dagen efter igen

få se om jag hinner med det idag efter jobbet när jag slutar kvar över fem ;D 

nu ska jag väl få i mig lite käk så jag orkar jobba 
sen är det väl snart dags att dra sig mot jula igen ^^ 
ser ut att bli en mulen dag, då kan det bli en del fölk. 

jag sitter & lyssnar på Ingen vill veta vart du köpt din tröja
vet inte varför jag kom på att jag skulle lyssna på den :P

men det är inte den låten jag vill tipsa om idag, utan:
Megadeth - Time: The End
det är en mycket bra låt som jag hoppas att jag får höra den 8 JULI!!! 
som det för övrigt inte är så himla långt kvar till. OMG :D 
det kommer vara sommarens höjdpunkt. som jag längtar. 

men innan man får åka på festival & campa (omg!!) så ska jag överleva PL veckan ^^
jag jobbar 7 dagar i sträck så det blir nog inte mkt festivalande för min del
kommer säkert vara rätt död efter jag jobbat.
ska nog flytta hem till mamma den veckan för jag vet inte om jag orkar hänga här:P
tråkigt när man själv inte kan/orkar vara med och parta 

aja, nog babblat
detta blev ett virrigt inlägg
nu lär jag nog börja greja lite innan jag ska hoja vidare!

(btw, inatt drömde jag om baddräktar, det var skumt)


POFF!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Varsågod! Det var så lite så :) Det minsta jag kunde göra så här 50 mil ifrån dig <3

2010-06-20 @ 20:48:12
URL: http://counting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0