peppad

jag surfade runt på facebook som alla andra denna morgon
så hittade jag att den 22 juni, som är imorron, kommer det visas över fyra timmar med direktsända livespelningar med Metallica, Megadeth, Slayer & Anthrax på 50 Folkets Hus i hela landet!
min bror skulle tydligen på det såg jag. 
då passade jag på & frågade om jag kunde hänga med.
det fick jag, då han inte hade någon att gå på det med.
så jag spenderade mina sista pengar på det xD 
för det kostade nämligen 295 kr.

jag blev överlycklig. 
det är som sagt i morgon. 
jag slutar kl fem & det börjar kl sju i Falun. 
helt underbart! :D
jag fick en sån kick utav det
så jag begav mig till svea
sprang på bandet tills svetten rann
helt underbart! det också xD 
det var längesen som jag sprang på löpband.
men det var ruggigt skönt. 


efter jag sett det imorron med min broder så antar jag att vi kommer bli ännu mer pepp inför GETAWAY ROCK som är om endast 18 dagar


idag är jag ledig, som ni nog vet :D
solen skiner, blå himmel, jag & Rickard ska ha en najs kväll imorron.
hanna kommer hit om ett tag. 
vilken dag.
jag är glad.
dagens låttips: (nån som kan chansa på vilken grupp? ;))



MEGADETH - FFF 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0