rulla iväg

om lite mindre än en timme ska jag rulla iväg till jobbet
men jag hoppas på att detta jobbpass rulla förbi också
jag känner inte för att jobba.. fast det tycker jag att jag säger jämt iofs ^^
men jag vill bara att det ska bli eftermiddag
då ska cykla hem fort, duscha & sen till brage
de har visning på rummen som några av personalen har gjort om :D
det kan bli spännande att se. 

sen blir det raka vägen mot falun med min broder! :) 
det passade så bra att det är just idag kl 19. 
& imorron börjar jag inte förän tre ;) 
helt okej för mig. 

jag vill även att Peace & Love veckan ska rulla förbi snabbt som fan. 
tråkigt som det låter..
men jag kommer jobba 7 långa dagar i rad
det ser jag inte fram emot.. 

jag ser däremot fram emot att själv festivala, helgen efter :D 
det börjar kanske bli dags att införskaffa sig ett tält till det :P
sen efter G.A.R så jobbar jag inte lika många dagar i sträck jämt
så då kan man börja leva lite
några av planerna är som följer: 

Åka till leksand sommarland
Åka till Eskiltuna djurpark
Åka till Karlstad med Hanna
Åka till Rock caféet i Stockholm med Alex
Leka med Zandra när hon kommer hit! 

få se vad vi hinner med :D
jag tycker det kan bli 25 juli så man får lite stålar.
omg.. 25 juli, då bor jag inte här länge till.
skumt.

nu lär jag la göra lite frulle.
tack Hanna för paketet & de fina blommorna!
tack Anna för kortet & blommorna :D
mitt bord är nu fullt med blommor, i love it.
bilder kommer när jag orkar tömma kamerorna!
tack alla mina söta vänner. posspoff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0