siesta

jag vaknade för tio minuter sen. 
jag höll att somna på bussen från säter så jag tog en liten lur när jag kom hem. :P
superskönt var det i alla fall. 

nu orkar jag förhoppningsvis träna ett tag innan jag ska ladda om för att gå till jobbet sen! 



jag gick upp tidigt för att åka till säter & se på skolavslutningen där.
jag mötte upp mamma  på stan runt halv åtta. 
då var det fullt ös där redan.
vagnarna åkte runt & det var folk där & tittade.
vi tittade där ett tag & vinkade till Ronja. 
sen åkte vi hem till mamma en snabbis & hämtade blommor. 
ner i säterdalen & där nere mötte vi Carina. 

det var nostalgiskt att vara där & se allt & alla gamla lärare som man haft.
säterdalen är mysig :)

nu har jag inte tid att uppdatera mer, lär dra till svea & möta Tom. 
men det kommer mer & bilder senare idag om jag orkar slå på datorn efter jag jobbat. :P 

BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0