the day that never comes is here

idag är det som bekant tisdag
inte vilken tisdag som helst
jag ska till jula för första gången
idag & några dagar till framåt ska jag få ha kassaträning med Eva ^^
jag har haft lite minipanik igår för att jag insåg att det var dags idag
jag är en aning nervös men ändå inte olidligt nervös
det ska bli lite kul men allt som är nytt är ju lite läskigt
det kommer nog gå fint, verkar rätt kul att peta på skärmarna & pipa varor. 

det var bra att jag var så sysselsatt igår som jag var
så jag slapp tänka på idag :D 
igår var mamma här och hjälpte mig tömma vinden lite
vi åkte med en massa saker till soptippen. kikade igenom mina lådor som stod på vinden för att se om det var något jag inte behövde ha kvar längre. vi rensade ur mina skivbordslådor & där hittade jag en jävla massa skit, det blev rätt tomt där i när vi gått igenom. varför sparar man på så jäkla mycket? haha. sen gick vi även igenom & packade ner saker från min hylla, byrå & garderob.
det kändes mycket skönt att få bli av med allt, allt som bara legat fick åka iväg till tippen eller pärlan.
efter ett gäng timmar så hade vi fem stora lådor klara att skjutsa hem till mamma.
saker som jag vill spara, minnen, saker sen jag var liten, som jag inte kommer behöva ha med mig till värmland.
så runt fyra åkte vi till säter med bilen full, där började vi också rensa ur garderober. hemma hos mamma fanns det också en hel del skit som ingen använder, en jävla massa datordelar och cdläsare & annat krafs som bara legat där sen jag & rickard bodde hemma. så mycket av det åkte ut som vi ska åka med till tippen någon dag. vi packade in mina lådor i en garderob och grejade vidare med nästa.
det känns bra att ha det gjort, nästan tomt på vinden, så det inte blir så himla mycket att packa ihop när jag väl ska lämna min lilla lägenhet.

som ni kanske vet så är numera mitt "sommarlov" över nu.
nu kommer jag att jobba rätt mycket & varje helg fram tills jag ska börja skolan.
förutom den helgen som kommer nu & första i juli då jag ska på GetAway Rock i gävle! 
det ser jag fram emot, annars ser det ut som mest jobb i juni, juli & augusti. 
aja, kommer kännas bra när man får lön sen i alla fall!


dagens låttips:
Megadeth - Reckoning Day



poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0