until it sleeps

hello.
mitt i natten.
nästan iaf.

när jag slutade jobbet idag så skulle jag bli firad av rickard & jessica
så jag skulle höra av mig så fort jag var klar & så
när jag kom hem vid ungefär 19.18 så fick jag ett sms
där stod det tempo tempo! senast här kl 19.30
så då fick jag jädra bråttom
men jag var ändå framme hemma hos rickard kl 19.27 ;)
då var mamma där, så jag för bilen var utanför
så då skulle vi tydligen brumma iväg
och vi hamnade på Broken Dreams :D
där har jag inte ätit innan men det var mycket najs!
jag åt chicken honey mustard typ :D
supergott var det & så delade jag & jessica på ett vin
jag fick paket, sminkborstar från make up store! <3
tack igen! dom var jättefina & kommer användas flitigt.
sen ville mamma dra sig hemåt runt halv tio.
så vi gled hem till rickard en snabbis & sen drog vi till s1
jag har aldrig varit ut där heller så det var också najs.
vi drack varsin öl/cider & snackade
planerade lite om Getaway rock och sånt
var riktigt trevligt!

jag hade en väldigt bra kväll
jag tackar för det! :) 

nu ska jag sova & ladda för en jävla massa timmar på jula imorron!
wohooooo
sen äre midsommar ! 
bara några timmar på fredag jobbar jag.
inte illa.
eller nåt
godnatt med er!


POFFFFFFFFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0