dagen

ja... denna dag blev ju i alla fall nästan som jag tänkte. 

- vara i skolan - done!
- tvätta - done!
- skriva recension - en början iaf
- göra mat - done!
- skriva brev - not done!

jag skulle skriva en utvärdering om stockholmsveckan också.. det gjorde jag inte. ^^ 
det blev ju inte precis en så produktiv dag som jag tänkt idag. 
men jag hängde lite med hanna iaf, fastnade i surfandet när jag satt mig vid datorn för att börja.. 
farligt farligt. 
jag får gör ett nytt försök imorron. 

då ska jag även hinna med att gå ner till christina teatern & se genrepet av trolltider som två i min klass är med i! 
så vi ska få komma dit & titta helt gratis. det ska bli kul! 

vi tittade iaf på sex and the city 2, svårt att missa det liksom. vi satt 8 tjejer i en hörnsoffa, ihoppackade.
riktigt mysigt var det :D lika bra som sist jag såg den filmen på bio! 

nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng!! 
pussnatti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0