disneydags

idag har det varit en bra dag (: 
vi hade balett imorse, lagom smärtsamt när man hade träningsvärk från baletten dagen innan!
men det är skönt med träningsvärk så det gjorde inte så mycket! 

musiklektionen var inte så himla tråkig heller. 
jag hade med mig veckans musik :P
så jag spelade Baz luhrmann - Everybody's free (to wear sunscreen) för klassen! 

sen hade vi lunch. vi stod och köade & sjöng disneylåtar för fullt!
hur kul som helst, man blir så glad. 
under lunchen så fortsatte vi att sjunga & vi kom på att vi skulle ha en disneykväll här på elevhemmet. 
vi skrev upp alla disneyfilmer som vi kom på, vi kom på 23 olika filmer! 
så det blir nog disneykväll på lördag här :D 

efter lunchen så hade vi modernt som var en mycket mysig lektion. 
tillsist hade vi musik där vi sjöng bara massa lucialåtar! 

jag stannade i skolan med några & tränade på Bankes dans! 
det börjar ta sig! :) det känns bättre & bättre. 

när vi dansat klart & duschat så gjorde jag & Annika mat tillsammans.
det blev mycket gott!! 

det är väldigt gött att det är fredag imorron! 
lördag ska vi ha föreställning & sen är det dags att dra sig mot stockholm på söndag!! :) 

POFFFFFFF! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0