tomorrow

jag ska strax gå och lägga mig!
börja bli dags om man ska upp till skolan imorron.
börjar visserligen inte förän tio i nio. :)

imorron ska det bli en seriös måndag.
på min ska-göra-lista finns följande:

- vara i skolan 
- tvätta 
- skriva recension 
- göra mat
- skriva brev

när detta är klart och gjort så ska vi tjejer på elevhemmet titta på sex and the city 2 som jag köpte idag! 
som belöning att jag klarat av den första av fyra måndagar till innan vi får jullov. 
fyra veckor kvar dit, 20 skoldagar! 
men innan dess ska jag åka på kryssning med mina underbara vänner, Zandra & Carro. 
även åka till borlänge för att se dansuppvisningen för kfum. 
& förhoppningsvis så kommer Alex hit och tittar på våran julföreställning! 

jag ser fram emot alltihop. jag ser även fram emot julen, ny bäbis & härliga danslektioner. 

PUSS & GODNATT :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0