yesterdaytoday

igår var jag på kfum & dansade modernt för cattis!
det var hur mysigt som helst att vara tillbaka där.
träffa mathilda, fanny, tova, linnea.
& så klart underbara cattis!

det var som att komma tillbaka ett år i tiden.
hur bra som helst !
då allt var bekymmersfritt. 
jag fick berätta lite om skolan jag går på.
höra om hur tova hade haft det.

modernt med cattis är alltid så härligt.
man blir lugn & harmonisk.
jag blev så glad av att komma tillbaka dit.

nu ska jag försöka peppa upp mig
& vakna till liv igen!
för om en timme å 45 minuter
ska jag sitta i frisörstolen

sen drar jag till säter för att umgås med mamma & marlene! 
vi ska baka, laga mat & mysa för fullt. 

ikväll ska jag eventuellt med christian & se på hockey i leksand
det blir om jag är klar hemma hos marlene så det inte blir nå stress.
men det lär visa sig! 
nu ska jag se om det finns nåt ätbart här hos alex. :) 

POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0