depp

usch nu känns allt väldigt dystert
detta ställe gör mig väldigt deppig just nu
jag känner mig ensam
finns inget att göra
folk vill supa
jag vill sova
jag vill åka hem

jag vill inte bara gå fram å tillbaka här
då kan jag inte hålla alla dumma tankar borta
då kommer dom

jag ska väl kanske slå på en film
sen tänkte jag däcka
så det blir söndag nån gång
som tur så går min buss 11.45
så det är inte så sent

jag är i borlänge kring fyra. 
det är helt okej! 

jag pratade med mamma idag
& hon skulle till ikea på måndag
så då fick jag hänga på dit
det kan ju vara ett trevligt sätt att spendera dagen på

sen ska jag leka massor med alex!
och förhoppningsvis träffa carro med.
jag & hanna ska ha en dejt också! <3
som sagt, träffa mamma
sen ska vi träffa marlene också
peta lite på hennes mage!!!
vi skulle tydligen göra nåt tillsammans på torsdag! 
det gillar vi! 

då ska jag också klippa mig!
det är behövligt må jag säga!
färga håret, ohjaaa. nununu. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0