framme.

nu är jag hemma i kristinehamn!
mycket skönt att ha kommit fram.
jag trodde ju inte att alla byten skulle lyckas så bra dom de gjorde.
bara första tåget som var försenat, uppskattat :D
det är skönt att få ha kastat av sig alla saker jag släpat på. 

jag tackar dig Zandris, för helgen!
den var awesome! :) <3 

nu ska jag snart dra ut på en cykeltur med annika!
vi har lektion nu om en stund, sen blir det styrka på det.
& sist men inte minst, en stund med streetdance!
ska bli skönt att röra på sig efter att ha suttit på tåg hela förmiddagen! 


redo att röra på fläsket! 

jag känner mig upp i varv, stressad på något vis! 
så det ska bli skönt att göra av med lite energi så jag lugnar ner mig.

sen kl 16.10 så ska vi ha vårat fina husmöte här på elevhemmet.
få se vad folk ska klaga på idag då :P
efter det är det plugg som gäller med gruppen. 
vi har ju som sagt, redovisning imorron.
men jag var duktig å kikade på det på tåget! :)
så det känns rätt bra nu. 
vi ska väl bara sätta ihop allt å finslipa.

förhoppningsvis så orkar jag handla senare idag med.
har inte så mkt mat hemma..

jag ser fram emot ikväll då jag & hanna ska se på gilmore girls! 
det är alltid mys. 

nu lär jag kila.
POFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0