höst

oj va trött jag är.
mina ögon hänger inte med.
men på nåt sätt så känner jag mig pigg.
nu efter frukosten i alla fall, haha.
snart har vi modernt, skönt att få röra på sig.
så man vaknar på riktigt kanske :D

jag är trött i kroppen & huvudet efter denna vecka.
det har varit väldigt upp & ner. 
men nu känns det bättre.
skönt att prata med mina kära vänner igår. 
ni är bäst! (:

nu är det bara ett & ett halvt dygn innan jag åker hemåt.
kära dalarna <3
det har då gått 8 veckor sen jag var där sist. 
det känns, jag saknar allt.
det ska bli skönt att åka dit & hämta ny energi.







lite mysiga höstbilder! 
jag behöver vantar. 
kupolen, here i come :D

POFF
ha en bra dag. <: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0